Forever Young

Semester Break
Tuesday, May 22, 2012 ? 0 FingerPrint ?



Assalamualaikum :)

Rindu Rindu Ombak Rindu

Rindu dengan blog aku yang dtinggalkan untuk beberapa hari ni


Cuti yang memakan masa 2 bulan lagi unttk habis semakin membuat aku bosan , bosann , dan bosan ! Dah lah semalam result final exam aku kene tahan , sebab tak bayar saman yang tak seberapa tu haa . Berkira sangat poli aku ni , padahal saman RM 10 je kot . Haishhh !! Risau lahh pasal result aku , masing2 dah tanya . Kau dapat bape result ? ok tak ? So aku mampu jawab bende yang sama je lahh kan .

Cuti ni buat apa ?
Hmm , soalan2 sensitif jangan ditanya .Biasalah , kerja pun tidak , cari kerja pun tidak . So, duduk rumah je la .Terkangkang , tertonggeng mcm tak de manfaat kan? tahu tak pe . Haha ! Sebenarnya nak sangat kerja , tapii nanti lahh . heehee ! Tengah tunggu adik2 aku cuti sekolah ni hahh , nak balik kampung . Yahoo !! tak sabar k .

#Rutin harian yang sangat muak dan jemu . 

Hari2 buat benda sama , tapi mujurlah ada kawan2 .

Hoyeeaah !!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post