Forever Young

Monday, May 14, 2012 ? 0 FingerPrint ?
Selamat pagi sweetheart ;)
Make everyday mother's and father's day . They are our everything. No matter what, love and respect them (:


tapi aku tak macam korang !! bila sedih , luahkan kat mak korang . Hari2 boleh peluk mak korang . Sbelum pergi sekolah , kerja , salam cium tangan mak , cium pipi mak . Aku nak kan sangat mcm tu , sumpah aku jealous tengok kawan2 aku dengan mak diorang . Aku tahu aku kurang kasih sayang seorang ibu . Aku bersyukur sangat punya ayah yang sangat menyayangi anak2 nya . Ayah yg sanggup berkorban apa saja demi anak2 dia . Aku respect sangat ayah aku . There are no perfect fathers , but a father always love perfectly :)
#Kasih ibu membawa ke syurga , kasih ayah sepanjang zaman...


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post