Forever Young

ASSALAMUALAIKUM :)
Monday, April 16, 2012 ? 0 FingerPrint ?
Im quite busy with my life . Well well well ,

i'm nearing to final exam and
my life is not that awesome . Just , i have so many dugaan for this month and aku sangat redha . I know Allah is teaching me something in my life :)

Thanks Allah . Aku tahu aku tak pernah keseorangan di dunia ini . Setiap kali sujud aku tahu aku masih punya 
Dia di setiap langkahku .
Aku percaya setiap suatu yang berlaku , pasti ada sebabnya .

Kenapa aku tak dapat jadi seperti mereka ? bahagia !!and now , tiba tiba aku sedar, sebenarnya mereka 
mahu jadi seperti kita juga . Masing2 mahu jadi seperti orang lain , sedangkan masing2 boleh jadi diri sendiri .

Setiap manusia itu punya kelebihan dan kekurangan . Jadi , aku bangun . lalu jadi diri sendiri dan jangan takut 
dengan bayang sendiri . Kerana Allah menemani setiap langkah dan setiap masa.

and now, im being me. just me. a person who like to laugh. like to making funny.
ignoring people who dont like me
ignoring people who hurt me.
I don't want to waste my time because she .Melangkah setiap hari kerana Allah .
Hidup kerana Allah .
Sekian .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post