Forever Young

pleaseeeeeeeeeeeeee :'(
Saturday, March 24, 2012 ? 0 FingerPrint ?
Bukan mudah untuk aku menerima hakikat
Apa yang aku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari aku berwarna warni
Kini kian mendung

Ia tinggal satu memori
Jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sisi

Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang aku impikan
Tetapi aku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan

Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Aku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun aku terpaksa melepaskanmu

Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Aku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi

Jangan pergi !!!
Jangan pergi !!!
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini

Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa
Jangan pergi !!!
Jangan pergi !!!
Jangan tinggalkan aku begini
Jangan biarkan aku menderita

Bila wajahmu sentiasa di hati ini
Kaulah cintaku yang kekal
AKU TAK AKAN LUPAKAN KAU 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post