Forever Young

Thursday, December 15, 2011 ? 0 FingerPrint ?
haishh , kenapa siak time-time mcm ni kau nak dtg kat aku ehh demam .
dah la banyak kerja aku belum settle lagi ,
tinggal berapa hari je lagi ni .
kelam kabut aku dibuatnya ,
kusut - kusut kepala otak aku ni 
sekejap nak buat tu , sekejap nak buat bende ni 
kerja tu tak siap , dah nak buat kerja ni
tension - tension 
kalau aku tension , hmm mula lahh kepala otak aku ni da jadi mcm tak betul
semua orang aku nak sebat  
adoiii : (
badan ni pun da tak larat 
sakit situ , sakit sini 
huhh . redha je lah kan .
SEMUANYA DATANG DARI ALLAH 
kita hanyalah manusia biasa & seluruh kehidupan adalah satu ujian.
Setiap perkara ada gantinya . Setiap perlakuan ada ganjarannya . Setiap kejadian ada hikmah di sebalik kejadiannya .






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post