Forever Young

mood : un happy : (
Friday, September 16, 2011 ? 1 FingerPrint ?

Ape siaaa nasib aku sekarangg ni . Sejak 2 @ 3 hari ni luck aku asyik tak baik je . 
dua hari lepas , tayar motor aku 2 kali bocor dalam masa 1 hari , ape punya siaaalll laa wehh . 
Pegi tayar bocor , balik bocor lagi . Dah la hujan lebat gile time tuuu , hari pun da maghrib , kedai moto sekor pun aku tak nampak . Ade pun da tutup .   hmm betapa terseksa nya aku time tuu . Dengan basah kuyup da tak pikir ape daaa .
Semalam , handphone aku pulak hilangg ,

ntah si celaka mane laa rembat siaaa . " begini lahh nasib , diriku yang ........ " 
da laa mls nk nyanyi , sedih aku nanti .  hmmm ,
Mungkin ni semua balasan aku atas perbuatan aku sebelum ni kann . Masa susah baru nak ingat ALLAH , ni la manusia kan . 
mungkin lepas ni dapat mengubah diri aku menjadi lebih baik , aku redha atas semua yg berlaku . 
aku mula sedar atas kesilapan ku . 
* HAA HAA , ayat bukan kemain la kann , hmm tp aku tak main - main ni . 
  SERIOUS serious !!!
aku harap , hari ini lebih baik dari semalam , aminn 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post